Ce vei găsi în Ghidul despre “Cum am obținut 323 de noi înscriși în lista, în 30 zile (+vânzări de 3.700 ron) pentru clientul meu”:
- Contextul afacerii, precum și strategia în linii mari
- Pașii concreți pe care i-am făcut pentru atragerea de abonați către lista de email
- Ce e important să știi la fiecare pas al acestei strategii
Numele meu este Oana Iosifidis și sunt copywriter digital și strateg de conținut.
Dorința mea este să te ajut să comunici mai eficient cu audiența ta, să îți faci cunoscut mesajul în mod clar, eficient și pe limba clientului tău țintă.Fie că ești antreprenor sau freelancer, focusul tău poate să rămână pe activitatea ta, pe a oferi servicii sau produse excelente clienților tăi, lăsând compunerea textelor în seama mea.
Am observat că foarte mulți antreprenori, la început de drum dar nu numai, experimentează foarte multă frustrare din cauza lipsei de rezultate. Iar aceasta se datorează, deseori, lipsei unei strategii și a unei viziuni pe termen mediu și lung.
Social media ne oferă o cale rapidă și ușoară de a ajung la audiența noastră, precum și de a ne valida ideile, înainte chiar de a investi foarte mult în acestea.
Doar că ... acest mod de comunicare, dacă rămâne și singurul, nu îți oferă foarte mult control.
Dacă sau nu postarea ta ajunge la oamenii care te urmăresc, nu este în mâinile tale.
Eu cred că este foarte important să ai claritate în privința obiectivelor, precum și a acțiunilor, atât pe termen scurt, cât și pe termen mediu și lung.
Și, chiar dacă pe moment o soluție pare simplă, e nevoie să te întrebi dacă aceasta îți susține creșterea pe termen lung.
Pentru a recâștiga controlul asupra livrării mesajului tău către audiență, e nevoie să creezi un canal mai direct de comunicare, cum ar fi email-ul.
Construirea unei liste poate solicita timp și efort din partea ta, însă, pe termen lung, îți oferă o bază solidă pentru dezvoltarea afacerii tale.
De aceea, am creat un pachet care să te susțină în demersul acesta, al construirii unei liste de email și al pornirii unei comunicări autenice cu aceasta.
GHIDUL de mai sus descrie pașii necesari pentru construirea unei liste și mutarea comunicării cu audiența ta, pe EMAIL.
Dacă simți că e momentul să preiei controlul asupra comunicării cu audiența ta, nu mai sta pe gânduri.
Descarcă ghidul acum și începe să construiești o relație directă și autentică cu clienții tăi!